26 жовтня 2012 року на базі Солонянської шкільної лабораторії нових інформаційних технологій відбувся тренінг для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, який підготувала та провела заступник керівника відділу освіти з методичної роботи Грекова І.В. На початку учасники тренінгу здійснили реєстрацію на щойно створеному інформаційному ресурсі управлінців навчальних закладів району «Методична вітальня» та здійснили оглядову екскурсію по ньому. По завершенні цієї частини Ірина Вікторівна розпочала власне сам тренінг. До речі, термін «тренінг» походить від англійського - навчати, тренувати. Систематично, коли відбуваються наради, семінари, практикуми та інші заходи для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, Грекова І.В. готує та проводить тренінги. Така форма роботи дозволяє стимулювати учасників на творчість, безпосередність, активність та ініціативність, тому й ми, заступники керівників навчальних закладів із навчально-виховної роботи, намагаємось використовувати під час проведення методичних заходів у своїх колективах. Тренінг розпочався із нашого бачення «китів шкільної методичної роботи» - заповнивши відповідні «Протоколи моїх очікувань» та систематизувавши наведені у них дані, ми зазначили по 5 позицій, які визначатимуть рівень нашого задоволення від результатів роботи. Звичайно ж, кожен заступник – індивідуальність, тому перелік позицій у кожного був різний. Проте загальний фон отриманого задоволення від результату можна описати фразою «Стати майстром у своїй справі». Задля досягнення позитивного результату ми виконали вправи «Розсип слів», «Кельтське колесо», «Методика Френе». У ході проведення практичної частини виконали роботу над єдиною методичною проблемою, організували роботу методичної ради, самоосвітню роботу педагогів, забезпечили інформаційно-технологічний супровід у діяльності шкільної методичної ради… Гарний же настрій учасникам наприкінці тренінгу забезпечила робота з мотиваторами, уміло підібраними Грековою І.В. Понад три години роботи промайнули непомітно – так органічно переплелися усі етапи тренінгу. Для досягнення максимально ефективного результату тренінгу Ірина Вікторівна зуміла створити атмосферу відкритості та доброзичливості з відчуттям взаємної поваги та симпатії. Кожен виражав свої почуття, висловлював власні думки. У динамічних групах відбувалося жваве спілкування, живе обговорення, оптимальне вирішення проблеми, спільне відпрацювання рішень. На завершення хочу відзначити, що уміле використання тренінгових технологій у навчально-виховному процесі має цілий ряд переваг, серед яких й суттєва, на мій погляд: створення невимушеної обстановки, яка дозволяє навчитися без зайвого хвилювання, у формі спілкування, гри, вправи...